NightCafe Logo
Create
Profile
MARio WARS
MARio WARS

About ads on NightCafe | Go PRO to remove ads

PRO
3 months ago

MARio WARS

Created 3 months ago Β· 131 commentsΒ· 677 likes

DALLΒ·E 2Thumb

A long time ago in a Mushroom Kingdom far away…

This artwork was created with the help of Artificial Intelligence. Create your own AI-generated artworks using NightCafe Creator.

Creation Settings

Text Prompts

Mormookiee has hidden the prompt

Initial Resolution

Thumb

Runtime

Short

131 Comments

Join the conversation

Anonymous User

Love this!

3 monthsReply
PRO
Artist

Me too! It came out so well!

I'd line up for day 1 tickets!

Thank you, sweetie! I am super happy with it.

Lol. I love how detailed it is though. Like it looks like clay. Its very well done. Though I am concerned about what is glowing in his eyes.

Hopefully he's not falling to the Bowser side!

Replying to: Mormonwookiee Hopefully he's not falling to...

Oh no! Don't team up with Bowser!!

Awesomeness 😎❀️

Replying to: Mormonwookiee Thanks Mia!

My pleasure ❀️

[deleted]
[deleted]
[Deleted]

Thank you so much!

You should pitch these ideas to Nintendo, no joke

Haha! You flatter me, my friend! Thank you!!!

Replying to: Mormonwookiee Haha! You flatter me, my frien...

You never know lol πŸ˜‚

Thanks, Lemon!

Thank you, Ace, my man!

Thank you very much.

Replying to: Mormonwookiee Thank you very much.

your welcome

Is that Mario Wan Kenobi?

Gracias, mi amigo!

Thank you, Grey!

Mario This Mario That . Why Cant Luigi Have Some Fun ?

Always in the shadows, he is. Perhaps a future Sith he will be.

Mario and his scrawny brother, Luigi make their way to the empire, to where they find... DARTH BOWSER.

Darth Bowser is coming soon. :D

Darth Bowser Doesn't stand a chance

Replying to: MormonWookieFan Darth Bowser Doesn't stand a c...

The showdown looms large!

I can hear him say "Let'sa fight!"

I'ma gonna chop offa your hands!

starring Chris Pratt as Luke Skywalker

So awesome! πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜Ž

Thank you so much, KF!

It’s Mario as Luke Skywalker!

idk man he's giving obi-wan vibes

Posted Luigi this morning! It was more grainy, but I still like it.

buddy here has a really unstable blade. that's just asking for spontaneous combustion.

Such a risky life to fight the forces of evil.

My name is Mario. You killed my brother Luigi with this Zelda sword. Prepare to die.

yup he looks ticked off! *me* welp, time to move cities again!

Bro isn't messing around.

Thank you Michael!

Thanks so much, Bigbrain!

this is gonna be mario in the sparks of hope game

This should have been the mario movie-

Man, I'd LOVE to see it.

Replying to: Mormonwookiee Man, I'd LOVE to see it.

Man I would think that Illumination should have got the motto

"Mario Wars: return of the Koopa"

Mario-Wan Kenobi

LOL! So good and soooooooooo funny

Thank you so much!

What style did you use to make this?

I just tinkered around with a bunch of different prompt queues. For this one, the key was "highly detailed epic cinematic concept art CG render"

Thanks so much, Sea Hag! I really appreciate you.

Brilliant! Nailed itπŸ™‚

Thank you, my wonderful supportive friend!

Thank you, Bored Person! I hope you have an exciting day. :)

HEHHEHEHHE his saber is tiny

Judge a-me by my size, do you?! Waahaa!

Always has been? Have you seen those triple jumps?

Replying to: Mormonwookiee Always has been? Have you seen...

good point but is he jedi mind tricking bowser?

Thanks so much!

I can look at this for hours Nice rendering You should follow and support me!

I need to see this in the mario movie

Me too, man. It'd be epic.

voiced by chris pratt i assume

It's-a over, Luigakin! I-a have the-a high ground! You underestimate my-a power, Obi-Rio! o | \ o /|/ \/|\ /\ /\ ----- ------------ You were-a like-a brother to me, Lugiakin! I-a loved you! I-a hate yooouuuuuu!!!!

oops I meant to do this

Replying to: Yamper211 oops I meant to do this

nvm can't draw in the comments here with lines and stuff

Thank you, Laura! May the mushroom force be with you.

Replying to: Mormookiee Thank you, Laura! May the mush...

and with you /wookiee noise

You don't f*ck with Mario

πŸͺ™ 1

He mustache where peach is, The easy way or the hard way.

[deleted]
[deleted]
πŸͺ™ 1
[Deleted]
[deleted]
[deleted]
Replying to: Mormookiee Exactly!
[Deleted]

cool, the lightsaber is, hrmmm? - Yoda

Haha! Thanks Master! πŸ˜…

What are the prompts! It awesome!

This image still lives rent-free in my head πŸ˜‚

What’s the prompt omg! Love it! ❀️

β€οΈβ€Šβ€οΈβ€Šβ€οΈβ€Š

WOAH- Mario just had a GLOWUP-!!! I wonder what Peach thinks of her *little* man now-..

πŸ€– NightCafe

πŸ”’ Secure Payments

Secure payments powered by PayPal and Shopify

PayPalShopify
MastercardVisaAmerican ExpressApple PayGoogle Pay

Copyright Β© NightCafe StudioCommunity Standards Acknowledgements Privacy Policy Terms of Service Refund Policy Sitemap